به سایت انجمن فیزیوتراپی ایران خوش آمدید...

امروز شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳     | ساعت ۱۶:۴۷
flag
صفحه اصلی  >  اخبار  >  اعضای کمیته حقوقی انجمن فیزیوتراپی ایران معرفی شدند
گزارش جلسه هیأت مدیره گزارش جلسه هیأت مدیره (تعداد بازدید : 1045)

« بسمه تعالی »
در جلسه حضوری هیأت مدیره انجمن فیزیوتراپی ایران در تاریخ ۹۹/۱۰/۱۸ که با حضور ۸ نفر از اعضاء اصلی هیأت مدیره، بازرس و اعضاء علی البدل برگزار شد، در ابتدا موضوع غربالگری اسکلتی عضلانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا کمیته علمی انجمن و کمیته پیگیری غربالگری اسکلتی عضلانی با همکاری یک شرکت وارد کننده تجهیزات اسکرینینگ، سلسله وبینارهایی جهت آموزش همکاران فیزیوتراپیست در بهمن و اسفند سال جاری برگزار کند. در این کمیته تصمیم گرفته شد که بلافاصله پس از آموزش همکاران جلسات هماهنگی با سازمانهای مرتبط جهت شروع فعالیت فیزیوتراپیستها در این حیطه برگزار گردد.
فيزيوتراپيست مجيد ميرزاحيدري خزانه دار انجمن هم گزارشي از جلسه کمیسیون انجمنهای گروه پزشکی وزارت بهداشت با سازمان امور مالیاتی و تعیین حوزه مالیاتی انجمن فیزیوتراپی ایران ارائه داد و مقرر شد، برای جلوگیری از محاسبه جریمه های بیشتر در اولین فرصت برای تشکیل پرونده مالیاتی اقدام شود.

در این جلسه همچنین آیین نامه پیشنهادی خرید، پرداخت به پیمانکاران و تنخواه گردان انجمن به تصویب هیأت مدیره رسید.
در ادامه جلسه پیشنهاداتی جهت سرعت بخشیدن به روند پیگیری اجرای دکترای حرفه ای فیزیوتراپی در کمیته دی پی تی مطرح شد که قرار شد در جلسه ای آنلاین با مسؤول کمیته دی پی تی برنامه ریزی و اجرا شوند.
در این جلسه فیزیوتراپیست اشکان آذرکیش گزارشی از سه جلسه بررسی شرح وظایف مقطع پایه فیزیوتراپی در سازمان نظام پزشکی ارائه کرد. ایشان جلسه آینده را شنبه ۲۰ دیماه عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که شرح وظایف بعد از این مرحله و طرح و تصویب در جلسه آتی شورای عالی، شورای معین و کمیسیون ملی تعیین صلاحیت شاغلین حرف پزشکی، قبل پایان سال ابلاغ گردد.
در این جلسه فیزیوتراپیست ودیعه موثقی به عنوان نماینده تام الاختیار انجمن در برگزاری انتخابات شاخه فیزیوتراپی ورزشی انتخاب شد.
پیگیری قانون ارتقاء بهره وری و تغییر رسته شغلی از موضوعات دیگر مورد بحث در این جلسه بود که مکاتبه با رئیس کل سازمان نظام پزشکی و معاون وزیر بهداشت در مدیریت توسعه و منابع نیروی انسانی به تصویب اعضاء هیأت مدیره رسید.
فیزیوتراپیست علي الستی هم گزارشی از جلسه با خانم دکتر حاجی محمودی، دکتر انوری و دکتر الهامی در بیمه سلامت ارائه کرد و چالشهای پیش رو در محاسبه کد تمرین درمانی و راه حلهای موجود را مورد بررسی قرار داد.
در نهایت با توجه به عدم وجود قانونی برای تعیین حریم  و فاصله گذاری بین مراکز در آیین نامه تأسیس مؤسسات فیزیوتراپی، موضوع در این جلسه مورد بررسی همه جانبه قرار گرفت و اکثریت اعضاء هیات مدیره رأی به عدم ورود انجمن به این موضوع دادند.
"روابط عمومي انجمن فيزيوتراپي ايران"

تاریخ: ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
منبع :


نظرات:

راه های ارتباط با ما
آدرس: تهران، صادقیه، خیابان سازمان آب، بعد از گلناز دهم، ساختمان عرشیا، پلاک 312، طبقه 3 ، واحد 9
icon مکاتبات فقط با صندوق پستی 191-14515 icon
تلفن : 44297617- 44297609- 44297608 
فکس : 44297588 
شماره واتس آپ پشتیبانی وبینارها و سمینارها: 09391717445
شماره واتس آپ پشتیبانی انجمن: 09102274756
ایمیل : info@iran-pta.ir , members@iran-pta.ir
 تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به “انجمن فیزیوتراپی ایران” می باشد.